Wsparcie

Kontrola

U2
Skuter ma bardzo prostą obsługę, dźwignię do jazdy do przodu po prawej stronie, lewą dźwignię do uruchamiania hamulca elektrycznego, który jest uzupełniony hamulcem nożnym na tylnym błotniku. U2 ma trzy biegi z ogranicznikiem prędkości przy 10 km / h, 15 km / hi 25 km / h. Amortyzacja przednich kół zapewnia bardziej komfortową jazdę.

U3
Prostą kontrolę, kierowanie i kontrolę nad jazdą zapewnia solidna konstrukcja skutera, wysokie kierownice i solidne, pełne opony bezdętkowe. Prawa ręka kontroluje dźwignię do przodu, lewa kontroluje dźwignię hamulca i dzwonek. Skuter ma dwa biegi z ogranicznikiem prędkości 15 km / hi 25 km / h. Dźwignia hamulca uruchamia tylny hamulec tarczowy, a także hamulec elektryczny na przednim kole.

Filmy instruktażowe

Kompletna baza filmów instruktażowych znajduje się na naszej stronie YOUTUBE.

Zalecenia prawne

W Polsce obowiązują różne zasady działania skuterów elektrycznych; zgodnie z prawem można je traktować nie tylko jako rowery, ale także jako pojazdy silnikowe. Decydującym czynnikiem jest maksymalna prędkość i wydajność skuterów. Gdy skuter nie pracuje z prędkością większą niż 25 km / h, a silnik nie ma większej mocy niż 250 W, czeskie przepisy traktują go jak rower i obowiązują Cię takie same zasady, jak dla rowerzystów. Nasze skutery spełniają oba te przepisy prawne, więc nie musisz się martwić.

Najważniejsze jest noszenie kasku - zalecamy kask URBIS i nie należy jeździć po chodnikach. Ponadto ważne jest, aby dać innym użytkownikom drogi znak zmiany kierunku. Skuter ma niebezpiecznie mały moment żyroskopowy, dlatego nie zalecamy nadawania tego znaku w taki sam sposób, jak na rowerze (prawe / lewe ramię), ale za pomocą nerki sygnalizacyjnej URBIS .

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoplo.pl